Veckans to-do

Efter veckor av kryck-hoppande, soliga dagar på stranden och weekends hemifrån har listan av saker att göra vuxit sig lång. Det är en ofantlig massa tråkiga bestyr som måste fixas med. Nu måste här styras upp! Lagom tills att kryckorna kastas och det blir lite mulet för någon dag.
 
Veckans to-do:
♡ Städa garderoben, rensa, stoppa små prylar i lådor, slänga en del
♡ Städa hela lägenheten, helst en riktig genomkörare av fönster och hela baletten
♡ Sy om de där jeansen som gått sönder till en jeanskjol (helst innan sommaren är helt slut)
♡ Sätta in tråkiga papper i pärmar
♡ Finurla på vilka kuddar jag vill ha
♡ Köpa nya heta köksstolar
♡ Jobba klart!
♡ Sova
♡ Äta godis och bullar
♡ Ladda upp inför en hälsosam vardag pånytt, skriva träningsschema
♡ Gå en massa promenader, om sjukgymnasten säger att det är ok vill säga...
♡ Sola och kanske ta något litet dopp
... listan lär växa sig längre, men man får ju börja någonstans!

Weekend

Packad och klar för en weekend i Halmstad & på Tylösand. Är jag laddad? JA!

Men först - sol, jobb och en myskväll med Sanne.


Solig lunch

Jag passar på att njuta av solen en stund på lunchen! Ännu en fördel med att jobba hemma.


Halvtid

Jag har äntligen nått halvtid för mitt kryckhoppande. Ynka två veckor till och sedan kan dom kastas! Det är underbart. Ska bara uppleva en helg i Halmstad och en i Köpenhamn med dem. Tror det ska gå prima. Det blir ju minst sagt en minnesvärd sommar!

 

 

Min kära syster har spenderat ett dygn med mig men nu är jag helt själv igen.
Det vill säga tills bästis kommer imorgon! 


Dagens kontor

... och lunchställe!


Underbar dag!

Helgen har bara rusat förbi. Jag förbereder för en resa jag inte ens skall åka med på, tyvärr! Men tänk vad misslyckat det hade vart med kryckor. Så jag är rätt glad ändå, som tröst verkar jag belönas med fantastiskt väder här hemma. Till jobbet ;)

Helgen har inneburit:
Grillade hamburgare med mamma, pappa & syster. Grill med Nicho & hans familj. Lite shopping. Lite städning. Lite sol. Mycket mys.

Nu väntar en vecka utan Nicho!