100 dagar

Nicho skickade en artikel om 100 squats i 100 dagar. Jag började idag, men tänkte ta det ett steg längre - ett hälsosamt liv i 100 dagar. Nu har jag en plan och planer gör livet lättare (jag fullkomligen älskar listor).
 
 
Jag har satt upp ett mål, en vision som jag ska föreställa mig var gång jag tappar motivationen, en ny livsfilosofi, ett träningsschema och matlista med vad som är godkänt att stoppa i mig. I 100 dagar skall jag göra detta. Först kändes det irriterande att det blev 1 januari och inte sista december "året ut" ville jag tänka. Men efter att ha tänkt om så är 1 januari faktiskt bättre - jag vill ju börja året med lika bra vanor som jag slutar 2013! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


Kommentarer
Trackback